18.08.2018 07:18:25
info@igdirtso.org.tr 0 476 227 82 42

4-Adres Değişikliği

Adres Değişikliği

  

1) Dilekçe

2) Yeni adresi gösterir Taahhütname

3) Noter onaylı Müdürler Kurulu Kararı veya Noter onaylı Genel Kurul Toplantı Tutanağı ( 1 adet asıl – 1 adet fotokopi)

4) Hazır Bulunanlar Listesi (Genel Kurul Kararı alındı  ise -1 adet asıl)

5) Çağrılı genel kurullarda Gündem Kararı (Genel Kurul Kararı alındı  ise -1 adet fotokopi)

6) Çağrılı genel kurullarda gündemin yayımlandığı sicil gazetesi fotokopisi ile iadeli taahhütlü gönderi fotokopileri (Genel Kurul Kararı alındı  ise )

Not: Belediyeler tarafından yapılan numarataj çalışması nedeniyle adres değişikliği söz konusu ise şirketin GÜNCEL ADRESİNİ gösteren ilgili belediye başkanlığından alınacak yazı ve dilekçe ile başvuru yeterlidir. Belediye yazısında eski adres gösterilmez ise işlem yapılamayacaktır.

Not: https://mersis.gtb.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.