Üye İlişkileri ve Şikayetleri Ele Alma Politikamız

Üye İlişkileri ve Şikayetleri Ele Alma Politikamız

Üye İlişkileri ve Şikayetleri Ele Alma Politikamız

Iğdır TSO olarak, tüm başarımızın üye memnuniyetinden geçtiğinin bilinci içerisindeyiz. Bu nedenle;

  • Üye ihtiyaç ve beklentilerine anında cevap verecek,
  • Üyelerimize kendilerini ve işlerini geliştirebilmeleri için eğitimler ve etkinlikler düzenleyecek,
  • Odanın sürekli gelişimi için, üye öneri, talep ve şikayetlerine uygun çalışmalar yapacak,
  • Girişimcilik başta olmak üzere üye işyerlerinde sürekliliğin sağlanması, ilimize değer sağlaması ve istihdamın arttırılması için gerekli çalışmalar yapacak,
  • İhracat hacminin artmasına yönelik, yurt içi ve yurt dışı etkinlikler planlayacağız

 

Kullanıcı giriş bilgileriniz

Fill the forms bellow to register

Şifrenizi sıfırlayın!

Lütfen şifrenizi sıfırlamak için kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi girin.